Gizemh Neden bu kadar aceleci oluyorsunuz ki vakti geldiğinde başlamanız bence en doğrusu daha çok küçük bağırsakları verdiğiniz tadımları hazmetmekte çok zorlanabilir, farklı sorunlarla karşılaşabilirsiniz. Bizim doktorumuz 6. Ay olmadan asla başlamayın demişti bağırsak florasını bozabileceğini söylemişti. Allah korusun bu benim şahsi fikrim ama yinede siz bilirsiniz