Herkes uyumuştur ama …
Denize gidiyoruz ara sıra onda da rezil olup geliyoruz kızıma(3 yaş) Migros’tan klasik bi kolluk almıştım tabi hiç işe yaramadı
Pahalı bişey de alamam ama ne alcam kendi su üstünde duracak ,sürekli onu tutmakla zamanım geçti belim koptu ya gittiğime pişman oluyorum