Kızlar sizden kullanıp memnun kaldığınız kazanlı ütü önerisi isticem. Ben aşırı ütü yapıyorum iç çamaşırlarımız çoraplarımıza kadar, şimdi bir de bebeğin çamaşırları eklendi ütü yığılıyor. Böyle olunca mevcut ütümde aşırı kireç birikmeye başladı, brita sürahiden arıtılmış su koyuyorum içine. Artık çoğu zaman buhar düğmesine basınca tertemiz kıyafetlere kireç akıyor haydiiii tekrar yıka🤯 kireç temizlemeye yetişemez oldum😶🌫️ şu an philips azur elite optimal temp kullanıyorum ama kazanlıya geçicem. Hangisini alayım siz hangi ütüyü kullanıyorsunuz performansı nasıl buharı kireç olayı siyahlarda parlama yapması vs vs..