Şuan yapıyorum 1 hafta oldu iste 2 gün ara verdim . Dün tekrar başladım. Ac yatmaya alışmak lazım. 16saat açlık 8 saat tokluk mesela ben 10.30 gibi kahvaltı ile başlıyorum. Sonra 8 saat yeşil çay şekersiz sütsüz kahve şekersiz çay doktor bana ayranda içebilirsin demişti bol su . Akşamda en geç 6.30 da yeme işi bitiyor ta ki ertesi gün sabah 10.30 a kadar