Cinarabia Cagrimomo 2 hafta önce dr a hamilelik belirtileri için gitmiştim kan idrar vermiştim şükür değilimişim vajinal muayenede rahmin kalınlaşmış adet olacaksın testlerde gebelik yok demişti 1 hafta sonrada adet olmuştum
Ergans Dr banada söylemişti rahim her ay hazırlarmış gebelik için, kalınlaşması o yüzden miş . Gebelik olmadığında yani adet olduğumuzda yine eski halini alırmış. Ben öyle biliyorum yani bir sorun yok