Ofiser Cnprtk Bebeğin emmesi daha iyi sağmayın doyar merak etmeyin doymasa ağlar zaten sürekli anlarsınız
Masalinannesiii Enimde az geliyordu göğsümden1 veriyodum ben 2 saatte bir hem emziriyodum hem 1 veriyodum sonra yukselttim yavas yavas 1 bucuk yaptim falan . Doydugu zaman itiyodu biberonu benim kizim sende oyle dene