Cihan-mom aşıyla ne alakası var diye sorsaydınız keşke. 40’ı çıkan bebekler dahi gidiyor ki kas gelişimi için, gaz sancıları için de ekstra öneriliyor. Evde banyo yaptırdığınız su spa merkezlerindeki su ile aynı. Sıcaklığı ayarlanıyor, her bebeğe özel doluyor ve her bebekten sonra küvetler temizleniyor. Sonrasında masaj seansı oluyor bebekler daha da rahatlıyor. Yani siz bilirsiniz tabi ama bence aşıyla pek ilgisi olan bir durum değil spa. O zaman evden çıkmamanız misafir kabul etmemeniz falan da gerekiyor bence 🤦🏼♀️