Sevgili anneler merhaba kızım 13 aylık rutin kontrollerinde kan alımı yapıldı bazı değerler yüksek çıktı. Dev. Doktorumuz olabilir böyle bebek değerlerinde endişelenmeyin gayet normal dedi. Özel doktorumuz tekrar yaptırın kan tahlili muhtemelen çocuk kendini sıkmıştır ondan pıhtılaşma olmuştur felan dedi. Size danışmak istedim daha önce böyle bir şey yaşayan var mı?