Arkadaşlar 15 oldu düz kafa yastığı aldım kullanıyorum 4 aylık olacak oğlum maalesef inat belki inanmayacaksınız yan yatmadı yatmak istemedi hiç ilk bir ay yattı yan neyse şuan kafa düzlüğü var sivri kafa gibi bu durum kulaklarınıda etkiledi kepçe gibi oldu Napıcam ben yastık düzeltir mi daha mı kötü eder destekli yan yatırıyorum sabah dönmüş oluyor geri şaşırdım kaldım ya