4 ayın dolmasına çok az zaman kaldı ve gece uykularında gözlerini açmadan hareket ederek emme zamanım geldi gibisinden😄bana sinyal veriyor ve emziriyorum..Gecede toplam 3-4 kez tekrarlanıyor bu durum..Osman hoca diyor ki 4 aylık bir bebek 6-8 saat kesintisiz uyuyabilir..Bize benzer durumda olanlarınız var mı?