Merhaba anneler oğlum 7 aylık ek gıdaya gectık tabi. Yarın butun oğlen oplumla dısarda olmamız gerekıyor. . Aynı zamanda emıyor. Sorum su dısarıdayken yanıma nasıl be ne maması alabılırım. Kolay yedırebılecegım ısıtmaya gerek kalmadan. Tesekkurler şimdiden🙏🏻