Ne olacak bu mamaların fiyatları daha geçen hafta 350₺ den almıştık ki bugün 400₺ olmuş
İnanın alım gücümüz fazla yok zorlanıyoruz haftada bi kutu bitiyor ne olacak halimiz bilmiyorum
zaten bu fahiş fiyatlardan dolayı hemen hemen herkes ekonomik sıkıntı çekiyodur evet ama mama kullananların derdi dahada büyük
Allah yardımcımız olsun inşallah 🤲🏻