Ceyda_48 Kızlar fark ettiniz mi tam camdan gözüküyor şuan ve bi tuhaf rengi sanki hayır olsun inşallah bi bana mı öyle geldi acep 🫣
Fulyy Ceyda_48 Gece gece iç karartıcı şeyler bunlar dua edelim kendimize saklayalım hayrolsun diyelim tek kalan annelerimiz var korkutmayalım benceee 😉
Babypolat Fulyy ne güzel söylediniz eşim vardiyada bebeğimle tek kalıyoruz geceleri, birbirimizi korkutmanın bbir manasi yok bence ☺️
Girlpower DarkSwan peki her şeyi depreme bağlamanız🙄 dün de gökyüzü pembe deprem olacak diyodu biri🤦🏻♀️😂
Ceyda_48 Birdunyabircennetannesi paranormal şeyler de paylaşılıyor ayrıca gündüz paylaşsaydım daha mı az korkulacak herkes yazıyor kötü bi niyetle yazmadım
Birdunyabircennetannesi Ceyda_48 Hassas içerik etiketi ekle o zaman da girilmesin !!! Paranormal hikayeler hassas içerik adı altında paylaşılıyor Giren kişide merakından girmiş oluyor korkacaksa o açanın sorunu Ama şuan sizin yaptığınız posttaki yanlış etiket sorunu açıp herkesi korkutuyorsunuz! Hamile olan var ve burada herkes anne ! Evet deprem bekleniyor ama her Allah’ın günü bir şey bulup insanları korkutmaktan vazgeçin !
Tomris-Hatun Ceyda_48 cok dertliyim deprem olsa ana basim donuyor der uyurum oylr bi bosvermislik var ustumde .😪
Bebisss03 Şimdi de bu postlar açılıp duruluyor, bu saatte insanları tedirgin etmenin ne anlamı var ki bebeğiyle tek olan var hamile olan insanlar var, ay her gün değişik şekilde renkte olabilir gökyüzü Farklı olabilir. bi şeye illa ki bağlamak zorunda mıyız
Tomris-Hatun Ceyda_48 oglak burcuna biseyler girdi bu aralar ay mi csrpti yengec burcu oglaga mi girdi bilmiom ruh halim cok fena snsnsnsnsns