Kızlar benim oğlumda hiç kendi başına kakasını yapmadı doktorada sordum normal dedi ,emerkende mama yerkende hiç yapmıyor neden acaba,ben uyarırsam kremle ancak öyle yapıyor. Onun dışında bir gün bile beklemiyor agliyor cok anliyorum kakasını yapamıyor. Sizin bebekleriniz ağlamıyor mu