Asya2880 Kızlar çok uyguna en fazla 10 bin bildiğiniz takım var mı uygun ve sağlam olan şuan durumumuz pek iyi değil uygun fiyatli biseyler arıyorum alipta memnun olan varsa yardımcı olabilir mi ?
elifdedim Asya2880 benim odam küçük diye bi üç kapılı dolap ve montessorri yatak aldım renklerinide birbirine uyarladım 8000 e geldi çokta güzel oldu ama instada sayfalarda kampanyalar oluyo 9.500 10.000 falan bence oralardan bakabilirsin noktabebe diye bi sayfaydı
Umutveannesi Asya2880 Biz bunu geçen sene 11 bine almıştık şu an 13 bin civarı fiyatı. Mağazasında görüp aldık. Aşırı kaliteli çok memnunum. Sayfadan modellere bakabilirsiniz daha uygun fiyatlı olanları da var. Mesela 4lü çekmeceye ihtiyacınız yoksa onu çıkarabilirsiniz içinden ya da yatağı daha farklı tercih edebilirsiniz. Yani aldığımız yer uygundu ve çok fazla model var sizde içinize sineni bulabilirsiniz belki fikir olur
Elisa_mom7 Asya2880 Hepsiburada dan aldık biz,alırken fiyatı 5,200₺ di biraz artmış gayet kalileti biz çok memnun kaldık sana bendeki resimleri de attım fikir olur belki🥰 dolabının içi böyle bide kitaplığı var ben depo alanı olarak kullandım
Doga_sever Asya2880 ben gecen yil çatili ahsap yatak aldim. Bir kac kez yatti. İkeadaki modelle degistirmek istedigim icin satiyorum. Wp yazin.foto atip ayrintili konusalim dusunursenuz
Asya2880 Umutveannesi yaa cok güzel hemen bakiyim bende böyle ucuz ve sağlam bişi arıyorum çok teşekürler hemen incelicem
Asya2880 Umutveannesi eşim ve ben bunu çok beğendik almaya karar verdik canım rica etsem sizde kurulumlu resim atarmsnz canlı merak ettim kaba duruyor mu yavrulu olması kafama takıldı kullanışlı olur mu bu piyasaya göre fiyat uygun geldi bize şıkta duruyor
Asya2880 Elisa_mom7 ay çok tatlı olmuş odanız bende tamda bu ürünü inceliodum uygulamaya girdim memnun olmanız beni mutlu etti tereddüt ediyorum kalitesiz gelir diye detaylı resimde atmissinz çok sağolun yaa gerçekten 😍😍
Asya2880 Doga_sever çok teşekkür ederim yalnız ben çatılı model istemiyorum iki çocuğum var klasik bazasis karyola sadece dolap ve komidine ihtiyacım var odam küçük çatılı iki yatak fazla gelir yinede sağolun 🥰
Elisa_mom7 Asya2880 ya ne demek 🥰🥰 dediğim gibi gayet kalileti ürün tereddüt etmeyin almayı düşünüyorsanız 🌸🌸
Melis1706 Asya2880 ben gecen sene valla yaz ayiydi 8500 a almistim babymallda ama onzmaan 3000 tl ustune 600 tl hediye ceki vwriyoedu her urunu ayri gatura ettik oyle indirim yaptilar bence bir bakin derim
Asya2880 Melis1706 baktım da babymallda mobilya göremedim acaba artık satılmıyor mu baya uyguna almışsınız güle.gule kullanın ins 🥰
Umutveannesi Asya2880 Kaba asla durmuyor, odayı gören herkes aşırı beğeniyor. Arkadaşımında 1 yaşında bebeği var evimi görmeye geldiğinin ertesi günü aynısından sipariş verdiler. Malı gerçekten çok kaliteli. Yavrulu olması benim çok işime yaradı. Ben orayı zaten ikinci bebek olursa yatak niyetine kullanırım diye tercih etmedim. Fazlalık eşyaları koyarım diye düşündüm evim küçük çünkü. Oğlumun küçülen eşyalarını, yorganları nevresim pike fazlalık olan ne varsa hepsini yavrunun içine koydum çok şey alıyor yani o yüzden kullanışlı tavsiye ederim. Yatağı tek kişilik baza oluyor kenar korumalıkları çıkarırsanız genç odası olarakta kullanılır yani çocuğunuz rahat 20 yaşına kadar yatar içinde. Bende üç beş sene yatsın ya da çocuk odası olsun diye değil de daha çok yetişkin olarakta kullanabilir diye bu modeli tercih ettim
Asya2880 Melis1706 hm bı bakiyim.benim.cocuklat büyük biri 4 yaş biri 1 yaş park yatak olmazda zaten yine inceliim teşekkürler 🥰
Asya2880 Umutveannesi bayıldım ya resim atınca tüm soru işaretlerim gitti aynen bende yavrulu kısmı şuan için fazlalıklar için kullanmyi düşünüyorum kızım henüz 1 yaşında ve park yatağında 3 yaşına kadar uyur oğlumda 3 buçuk yaşa kadar park yatakta uyumuştu oğlum şuan 4 yaşında artık yatakta uyuyabilir kızımda 3 yaşına geldiğinde alt katında yatak alırım uyur durumum olursa ilerde ayrı oda düşünüyorum şuan için işimi görür fazlasıyla hem uygun hem şık sanırım verdim kararımı bunu alcam ins çok teşekkür ederim ya Allah razı olsun resim ve bilgileriniz için zahmet edip yazdınız detaylıca 🥰😍
livanurvealpinannesi61 Asya2880 ben çilek mobilyadan aldım yatak ve dolap şuan ikisi 15 bin falan ama çizilme VS olmuyor çok kaliteli. Kaliteli olduğui için çilek mobilyadan aldım ben.