Kızlar bebeğim 30 temmuzda 4 ay olacak 5aydan gün alacak ismi ile seslenince bakmıyor ama geçen yere çamaşır teli düşürdüm sıçradı ağladı korktu konuşurken falan onunla gülüyor agu diyor çığlık atıyor işitme testinden geçtik ama ben hamileyken antibiyotik kullandım idrar yolu enfeksiyonundan altıncı ayda tekrar işitme testi olacak sizce bebeğim duyuyor mu