Merhaba güzel anneler. Ben okul öncesi öğretmeniyim kreş açmak istiyorum. Sonuçta bu da bir tür ticaret faaliyeti ve biz risk almaktan korkuyoruz. Bu süreci yaşamış olan, sıfırdan kreş açmış olan biri varsa aramızda beni süreç hakkında bilgilendirirse çok memnun olurum. Devlet desteği nasıl oluyor ? Yasal süreç nasıl ilerliyor? Avantajları dezavantajları nelerdir? Şimdiden teşekkür ederim.