Babymoom1 aynı durumu yaşadım. Ve burda çokça okuyorum. 4-6 ay arası kilo alımına bir şeyler oluyor. :) Her doktorun yorumu da farklı oluyor maalesef. Bizim de doktorumuz sütün azalmışa odaklandı ama benim de sütüm var yani. Dikkati dağılıyor, hareketi cok ve ishal oldu maalesef az kilo aldı.
Mama ver diye tutturdu doktor, iki mama denedim kabul etmedi. Neyse şimdi ek gıda denemelerine başladım: sabah yoğurt, öğle meyve/sebze tadımı
Akşam da formül mama ile muhallebi yapıp veriyorum. Şimdi de birden kilo aldı, göğüslerimi sağmıyorum da süt biriksin diye ağrıyor falan .İnşallah sütüm azalmaz, boşuna strese sokuyorlar bizi de işte ana yüreği be deniyorsa yapıyoruz.