Doktora gideceğim ama sormak da istedim 11 aylık ayaktayken geri doğru düştü. Bisküvili hurmalı mama yedirdim biraz fazla geldi aslında anladım o yüzden de kusmuş olabilir ama kırmızıyla karışık kustu yani hurma kırmızı olmaz dimi sonuçta? Kan miydi bilmiyorum bugün öyle kırmızı birşey de yemedi. Çok korkuyorum keyfi yerinde emeklemesi konuşması normal ama kusarsa ve kustuğu kansa çok ciddi midir . Annem söyledi şimdi bi dilim karpuz yemiş bugün o da olabilirmiş.. bu arada düşeli tam 2 saat oldu 5 dk önce kustu. Detay şöyle vereyim çok afedersiniz kustuğu toplam bi yemek kaşığı kadar anca vardı bisküvi rengindeydi. Kan gibi kırmızılık dediğimde toplasanız yarım çay kaşığı anca eder ama bisküviyle karışmış bi şekilde tel tel duruyordu yani