G-Liva Kızlar sezaryan doğum,8 aylık bebişim. 1 aydır regliyim kırkımdan sonra olmamıştım hiç. Bitmek bilmiyor böyle olan var mı lütfen yardım
Elevka_96 G-Liva ben olmadım ama 1 ay regl olmaz hemen doktora başvurun bence kansızlık yaşarsınız çok kötü