ayten9 valla ben yeni doğduğu günden 4aya kadar koynunda ve yanımda yatırdım 😂 Yeni doğan zamanı zaten anne karnında gibi ayaklarını çekip sokuluyordu ohh miis bende yastığımı dik pozisyonda tutup öyle uyuyordum eğer her yerim ağrırsa da yanıma yatırıyordum öyle uyuyordum zaten sağa sola dönemiyor düşme ihtimali yok. Hatta babynest e koyuyordum yanımda gece uyandıkça emziriyordum dönüp yatıyordum 😂😂 Yok yanına alışır, yok rahat edemezsin, yok ayrılmaz. Şimdi kendi yatağında mışıl mışıl uyuyor 😂😂 Sürekli kucağımdaydı herkes kucakcı olmuş bu dedi valla hiçte öyle değil yerde de yuvarlanıyor oturuyorda kendi kendine de geziyor 😂 Şuan 6aylık, bazen koynuma alıp yatıp uyumadığım günler var beşiğine yatırdım oda rahat etsin bende diye ama keşke o günler de yatırsaymışım diyorum şimdi bile çok zor yatıyoruz beraber 😂😂😂