Rumuz_13 Kızlar yarın başlamak istiyorum yalnız ekmek yeniyor mu tam buğday olarak ve ne kadar yeniyor. Yenmiyorsa ilk günden çok birden yüklenmez miyim kendime. Ben acıkınca acayip tatlıya sarıyorum o yüzden ekmek sormak hakkım😂
Aselllin Rumuz_13 merhabalar bnm 4 gunum oglen kahvaltida ve aksam yemeginde 1 dilim tam bugday ekmekgi yiyorum sizde yeyin daha once tek ogun yaptm 20 kili verdim simdi hepsini geri aldm duzenli besleniuorm suan ve diyeyisyenede randevu aldm
Rumuz_13 Aselllin ya yarın başlıcam ama bu tatlı isteğim nasıl kesilecek bilmiyorum acıktım mı direkt tatlıya gidiyorum ben.. randevu aliyim dahiliyeye ordan kan testi ile diyetisyene gidiyim diyomda özel çok pahalı önce bunu bir deniyim. Si z dikkat et şunlara dediğini bir nokta var mı yarın inşallah sinirli olmam 😅
Aselllin Rumuz_13 ben gittim insilin faman cikmadi tamamen nefiten yiyirm bende tatliciyim hemde asirii sekilde suan zor tutuyorum kendimi ama gecicekkkbi hafta daha daynsam dedigim gibi aksam 6 dan sonra bisey yemiceksn bide spor yada yuruyus sart tek basina etkili olmuyor cunki bir cok kez diyet spor denemis biri olarak diyorum