Merhabalar,
Benim bebeğim 7.5 aylık. Bu ay dişten ya da atak döneminden kaynaklı uyku gerilemesi oldu. Normalde gece deliksiz uyurdu ama artık en az 4 kez uyanıyor. Geçen sefer uykuya dalması çok uzun sürdü ve bu sebeple yanına yattım. Bana sarılarak uyudu. O günden beri sarılmadan uyumuyor. Her gece en az 4-5 kez uyandığı için de sürekli yanında yatmam gerekiyor neredeyse. Bunun yanlış bir alışkanlık olduğunun farkındayım. Böyle alışırsa hem onun için hem de benim için çok sıkıntılı olacak. Ama nasıl vazgeçireceğim bilmiyorum. Deneyimli annelerden öneri bekliyorum.
Teşekkür ederim.