Arkadaşlar ben akne tedavisi gördüm şu 6 ay boyunca olanlardan var ya ondan ama tedavimi tamamen bitiremedim şehir değiştirdim istanbula geldim o sırada burda da her yer çok uzak ve devlet hastanelerine randevu düşmüyor bildiğiniz tedavimi bitirmedim ondan mıdır bilmiyorum cildimde çok fena akne çukurları oluştu ve beni çok rahatsız ediyor cildiyeye gittim onlar da lazerle düzelebileceğini söylediler aranızda bu durumu yaşayan var mı nasıl bir çare buldunuz