Bebeğim 18 aylık geceleri tek zıbınla yatmasına rağmen su icinde kalıyor klimamız salonda evimiz kücük kullanmadığımız odaları kapatıp klimayı acıyoruz ama ona rağmen terliyor salonda uyutsam hasta olur mu diye korkuyorum cünkü ufacık şeyden hasta olan bi cocuk sizler nasıl uyutuyorsunuz anneler?