Ceycey001 Mavsnz06 bende bekleyeyim 2010 da bi sezeryan oldum tedavilerden sonra 4 aylık bebegim var 3. De istiyorum ilkle arada baya var soeun okuemu bilemedim söyle bi yasına geldikten sonra