5 ay kucağımdan inmedi ilk 3 ay kolik bi bebekti, su içemez yemek yiyemezdim sürekli ağlardı ayakta durmaktan o ağrılarım o ayaklarımın sızlamasını hiç unutamam. Yemek yapamazdım, temizlik, kişisel bakım hiç birini.
Çareyi bi nebze de olsa kanguru almakta buldum, en azından kollarım ağrımıyordu işimi az da olsa yapabiliyordum. Daha sonra kırmızı balık rahatlattı bizi, tvden açıyordum yemek vs her işimi hallediyordum bu şekilde. Belki doğru belki yanlıştı ama kolik huysuz kucak bağımlısı bir bebeğiniz var ve halletmeniz gereken işlerde var ise biz çözümü bu şekilde bulabildik.
Ha şimdi noldu ? 10 Aylık, kucağımız da durmuyor, biraz alıp sarıp sarmalayayım diyorum kaçıyor :) O günlere dair sadece o mis kokusunu anımsıyorum, 6. Aydan itibaren kucak istemiyor, kendisi oyun oynuyor bize ihtiyaç bile duymuyor. Mama diyip geliyor ve işi bitince gidiyor oyununa devam ediyor :) Her dönemin zorluğu var bunu inkar edemem, ama her zorluk geçtiğin de sanki hiç olmamış ve siz hiç yorulmamışsınız gibi herşeyi unutup koca bir ah çekip çok özledim diyorsunuz 🥰