Merhaba güzeller nasılsınız? Bebeyim 3 ay 17 günlük sütümde azalma var 100-90 ml anca oluyor amma bebeyim 150-180 ml yemesi gerekiyor.Hiçbir mamayı yemiyor ve en zoruysa ne biberon emiyor ne emzik🤦🏻♀️Sadece meme emmek istiyor ve anne sütü.En güzel süt artıran ve sütü vitaminli eden besinler,bitkiler ve başka neler varsa hangilerdir?