_07cinarhsn BuseveMinigi ben kullanıyorum her gün bir fıss ebeme sordum bitkisel güzel kullanabilirsin dedi
BuseveMinigi baharsirkeci yaaa ben 3 fıs sıktım ilk defa kullanıyorum bundan önce devit3 kullanıyodum bişey olur mu ki
lalelikiz BuseveMinigi fazla doz vermissin. D viatemjni vucutta biriken bir vitamin oldugu icin 3-4 gun verme. Sonrasinda 1 fis devam et. Merak etme bisey olmaz ama
BuseveMinigi _07cinarhsn ya ben devit3 ten 3 damla kullandığım için bunda da hemen 3 fıs sıktım ama 2 gündür gelmiyordur kargom bitmişti d vitamini. 2 gündür de kullanmıyordum bi sıkıntı olur mu acaba.
PamukEcem Bişey olacağını sanmıyorum. Ben 1.aydan beri wellcare 400 veriyorum her gün 1 fıs. Sağlık ocağının verdiği damlayı bırakmakla çok iyi etmişsin içeriği pek temiz değil ,gaz ve kabızlık yapıyor ayrıca kullanan çok kişi diş çürüklerinden şikayetçi.
BuseveMinigi PamukEcem bana doğumda doktorum vermişti devit3. Sağlık ocağı monovit verdi ama burada çok okumuştum gaz yaptığını o yüzden wellcare tercih ettim.