Balanne_ 3 aydır ugrasiyoruz kaç kez ilaclattik ama hala var bina girisinde komşular bizde yok diyor ufak bir kiler var orası ilaclatildi kedinin doğum yaptığı yer ilaclatildi bir hayvan da yok herşeyi denedik yok biri belki çözüm üretir
Minel-inannesi Balanne_ aktarlardan, eczanelerden kendiniz ilac alip dokebilirsiniz yada sirkeli su yapin fisfisla sıkın
Cocolingo Balanne_ bizim terasta vardı yoğun tuzlu suyla yıkadık bitirdik çok şükür, denemediğimiz ilaç kalmamıştı
Balanne_ Minel-inannesi ikisinde denedik canım bir hayvabda yok şuan burda hep ufak pire var yavruluyor bir yerden ama nerden anlayamadim
Balanne_ Cocolingo canım vallahi biz de işte bahçe olduğu için çok büyük bir alan bina içi de keza öyle sanırım bu ilaçla değil temizlikle gidecek bir şey kedilerin doğurduğu yere kireç önerdiler kireç dökeceğiz kapalıydı açacağız kireç dökeceğiz diğer kalan her yerde her gün sanırsam yıkamak gerekiyor çünkü ne kadar ilaç yaptıysak yapalım hiçbir şekilde fayda dediğin gibi bizde de olmadı
Balanne_ Sulefurkan evet onu çok dediler alıp her yere aticaz bitiremedik ya 3 aydır yıldım artık evden çıkarken girerken nasıl girdiğimi anlamıyorum çok zor birşey gerçekten bahçeyi bina içini 5 kez ilaclattik kendimiz ilaçladık ama yok fayda etmedi
Sulefurkan Balanne_ Bizimde bahçede oldu çok kötü mahvediyor insani üstüne geldiğinde ısırmadık yer bırakmıyor ve acayıp kaşınıyor kaç kere zehırlettık olmadı pire ilacı var ziraat malzemeleri satılan yerlerde satılıyor onu aldık ılacladı kayınbabam sonrada kireç atıldı bi daha da olmadı çok şükür
Balanne_ Sulefurkan canm kayın babanın aldığı ilacı soylermiain bizim bitmedi hala kireçte fayda etmedi