20 günlük bebeğim hem anne sütü hem mama destekli besleniyor akşam saat 9 da uyuyor 12 de beslenmesi için ben kaldırıyorum ama uykulu bir sekilde oluyor tam uyanmıyor o sekilde besliyorum 2-3 gibi kendi uyanıyor ben beslerken uyuya kalıyor bazen onda da tam uyanık olmuyor. Yanlış bir beslenme biçimi mi cocugumun tam sekilde uyanması gerekşyor mu yardım 🙏