Merhaba
Bebeğimin püresine kıyma koyarken tüm sebzelerle önceden dondurduğum küçük bir top kıymayı birlikte kaynatıyorum. Zeytinyağı ekleyip soğuyunca çatalla ezerek yediriyorum.
Kıymanın ayrı mı pişmesi gerekiyor emin olamadım sanki böyle daha yumuşak oluyor gibi. bir zararı var mıdır bilemedim !??