Deletedmom0015 Kızlar bebegım öksürüyor uykudayken neredeyse butun nedenı tıtreyerek öksürmesi var sankı cıgerı sökülecek gıbı doktora gıttık cıgerlrınde bışey yok dedı ılacta vermedı başka doktoramı gıtsek balgam mı atıyor onemlı bışey mı ya lütfen yazın
Oykuu_bebekk Deletedmom0015 aynı sorun bizde de geçen hafta vardı 2 doktora gittik ayrı ayrı 2 aylığız bu arada burnu açık olsun hep evinizi bol bol havalandırın kesinlikle sigara içilmesin evde dedi nem oranını kontrol edin dedi çok dikkat ettik ve çok şükür geçti öksürüğümüz çok Nadir öksürüyor 2 hafta sürdü bizimde geçmiş olsun tez zamanda iyileşir inşallah bebişiniz🙏🌸
nazlinazli Geniz akıntısı vardır balgam atmak için öksürüyordur.öyleyse burnuna serum damlatıp çekin.
Kdrsbk1 Öksürük icin PROSPAN bitkisel òksùrùk şurubunu verdi burun akıntısı ve tıkanıklıģı icin deniz suyunu verdi ve cokkk iyi geldi