Ege4535 Biz ilk dişimizi 8 aylıkken çıkardık, ben 5.aydan itibaren karanfil ezip zeytinyağında beklettim onu 2-3 güne bir damağına sürdüm şuan iki dişimiz var ateş hiç olmadı huysuzuk az oldu çok şükür belki bundan değildir çocuk yapısıdır bilemem tabi