Kızlar bebeğim 2 buçuk aylık geceleri sürekli 4-5 te yatıyo ne zaman gece gündüz ayrımı yapabilecekler veya ne zaman uyku düzeni oturtmam gerek artık çok zorlanmaya başladım gece 4 te uyuyor ertesi gün 1-2 de uyanıyo sonrasında ise kesik kesik yarım saat 1 saat anca uyuyor gün içinde işlerimi de halledemiyorum gece geç yatınca bende uyuyorum mecbur eşimle de vakit geçiremiyoruz