Merveelisa Evet çocuk doktoru bakıp cerraha yönlendirdi bizi, uyuşturucu krem sürüyor ama illaki eliyle açarken biraz ağlıyor bir de dediğim gibi iki gün çişi yakıyor galiba o zaman biraz huzursuzdu sık bez değiştirmiştim. Emmemezlik yapmadı hiç ama enfeksiyon olmamıştı bizde, büyükler bile enfeksiyon olduğu zaman idrarda yanma olur ya belki onda da oluyordur,