mrvyldzakn Bebeğim 5 aylık 5700 gram erkek kilo almadığı için doktor bu mamayı verdi ama hergün kusuyor ne yapmalıyım bıraksam mı? Kullanıp fayda gören var mı gerçekten çaresizlikle her gün ağlamaktan yoruldum. İştahsız bebek çok zor.
annekko mrvyldzakn reflü sorunu mu var acaba pedisure deneyebilirsiniz aynı belki onu sever. Kızımda sadece boy için işe yaradı bi dönem aldırdı o kadar
Adaalp12 mrvyldzakn benim bebeğimde kusan bebek artık bıktım kusmuk temizlemekten su an 7 buçuk aylık hala aynı. Ama ben aptamil Ar kullanıyorum doğduğundan beri reflü olduğu için onunla biraz da olsa aldı kilo şu an 7 buçuk kilo 7 buçuk aylık ek gıdaya başladım biraz daha rahatladım
Zlhaanne mrvyldzakn bizede yeni verdi doktor 2 gün oldu kullanali ama benim bebeğim 13 aylık kusması hic
annekko mrvyldzakn geçici reflü olabilir 6. Ayda bitti kızımda sabret demişti doktor haklıymış tam 6 ay 2 günlükken kurtuldum
Kubraa13 İştahsızsa kendini kusturur malesef bende aynısını yaşadım ayrıca muzlu felansa tadını beğenmiyor olabilir ek gıdaya geçebilirsiniz bence
annekko Yasirefeninannesi evet aynı içerik farklı firma genelde daha çok tercih ediliyor üst olanını kullanıyorum vitasure pedisure devamı
annekko Yasirefeninannesi öyle kafana göre değil doktor uygun gördü rapor çıkarttık. Argivitle aynı besin değerlerine sahip prematüre kızım şuan olması gereken yaş grubuyla aynı boyda hatta geçtikleri bile var işe yaradı
annekko Yasirefeninannesi argivit focus kullandı ablam oğluna işe yaradı boy ve iştah için ben kullanmadım 👍