Dolores Naciyeylmz Silva bezlerimden çok memnunum. Elimin altında da sürekli sleepy temizlik mendilleri var
Pol34 Dolores bende mi yamukluk acaba sleepy bezi aldım camda aynada iz bırakıyor. Masa ocakta falan kullandım orda da normaldi yani öyle milletin sabah akşam övdüğü etkiyi göremedim siz nasıl kullanıyorsunuz acaba
Naciyeylmz Pol34 mavi olan birakmiyormus cnm diğeri çok kullanılan birakabiliomus bozmuslar demişti biri
AlinaEmreHan1 Pol34 camı aynayı denemedim de ama kalan herşeyi sildim , çok güzel siliyor duvarları bile 😄
Pol34 AlinaEmreHan1 benim bebe aynaları sürekli parmak izi yapar bir de balkona çıkılan cam var orayı ikisine kullandım defalarca geliyorum gidiyorum bakıyorum yok iz dalga var
Hotic Naciyeylmz biobellinda nın lila renkli olanını kullanıyorum mutfak dolaplarımda falan hiç ama hiç iz kalmıyor. Sadece suyla yıkayıp silsem bile parlıyor o kadar güzel ki çocuğum gibi seviyorum 😁