Arkadaşlar sizce anne sütü 4 ay alan bebebekler 1 yaşa kadar alan çocuğun bağışıklığı aynı mı? Bu sefer sütüm çok az kızımı 15 ay rahatlıkla emzirmiştiö ama şuan az ve kendimi kötü hissediyorum. Ettafıma soruyorum az emzirena rkafaşlwrımın cocukslrının bağışıklığıda kötü değil.