Arkadaşlar bugün 1 buçuk yaşında ki bebegım burnunun üstüne düştü kanadı burnu ama çok değil eşimde yan gelmedi dik geldi bundan birsey olmaz dedi hastaneye götürmek istedim ama sorun olmaz falan filan dedi biraz anlıyor kwndınısı mwslegı geregı . Akşam da morarma oldu bşrsey olur mu yarın götüreceğim hastaneye ama aklım oğlum da kırık vs olsa şişerdi kocaman olurdı falan dedi ama hafiften şişlikte var ama böyle dokununca falan tepki vermıyor çocuk kırık falan olsa ağlardı sanırım