Bebeğim 3 gündür gece uykularina gecmeden duş ,masaj,emme ve uyku yapıp uykuya geviriyorum ama yattıktan bı Max 15 dk sonra ağlayarak uyanma uykuya geri dönmek icin min30 dk harcıyorum .günümün yarışı uykuya döndürme avutma vs seklidne geçiyor ne sıkıntısı var bilmiyorum diş den suphelendik calpol tetagi şase verdim ama bana mısın demedi ,yine ağlamalar devam .çiş kaka sorunu yok. Gece uykuya dalma bile sürekli emme istedgi var saat başı ,göğüslerim agritor artık hani. Bı sure sonra da tukeniyorum . Ne yapmalıyım.ne olabilir .doktora mi gotursem …