TiryakiAnne Hanımlar merhaba, bebeğim 3 aylık oluyor 31 Temmuz doğumlu. Şimdiye kadar hep saatsiz emzirdim ne zaman ne kadar isterse. Gecede 2-3 saatte bir uyandırıp emzirdim. Bundan sonra emzirme düzeni nasıl olmalı? Uyandırmalı mıyım? Gündüz ne kadarda bir emziriyorsunuz? Birde 3 aylık bebeklerimizin gelişimleri nasıl?? Benim oğlum etrafa gülücük saçıyor, kendiyle konuşulmasına bayılıyor :) kalkmaya çalışıyor devamlı, elini tuttuğumuzda baya oturur pozisyona geliyor, oyuncakları izliyor, desenli şeylere bayılıyor :) sizinkiler nasıl?
Aysee TiryakiAnne benim oğlum da 31 temmuz doğumlu. Sürekli etrafı incelemek istiyor gözler hep orda burda. Gündüz uykusu yok gibi bişi yarım saat falan. Gülücükler arttı. Anne ve babasını sesinden bile tanıyor.
demetdemircioglu TiryakiAnne benim oglum 30 temmuz dogumlu ben geceleri hususi kaldirmiyorum o uyaniyo zaten gun icindede agladiginda emziriyorum 😂 yatmaktan nefret ediyo cocuk oturmaya istiyo bide alt damaginda dis mi bas gostermis anlamadim 🤦♀️
Elifblr TiryakiAnne merhaba ☺️ Benim oğlum da 3 Ağustos doğumlu ben gece uyandırmıyorum 2 saat maksimum 3 saatte bir kendisi uyanıyor çok uzun uykusu yok gündüzleri de çok düzensiz uykuya aşırı direniyor 😒 yatağında koyduğum an ağlamaya başlıyor kucaktan inmiyor
Aysee TiryakiAnne 1,5 saatte bi ya da 1 saatte bir emziriyorum. Ama genel olarak kendi istediği saat oluyor. Süre olarak da kendisi ağzından çıkarıncaya kadar süt veriyorum bi süre sonra oyun gibi oynuyor emip emip çıkarıyor o zaman da ben çekiyorım.
TiryakiAnne Aysee aynen bizde öyleyiz doyunca bir etrafa bakıp bir memeye dönüyor bende o zaman çekiyorum
TiryakiAnne demetdemircioglu maşallah diş için erken mi olabilir mi? Bizimkide yatmayı sevmiyor sırtı yere gelince başlıyor bağırmaya 😁
aysegul benim kizim 14 agustos surekli birisi konussun onunla istiyor yatagin basina gelenlere gulucuklerr atarak kucaga gelmek istiyorr. degisikler sesler basladi ve memede emme etrafa bakma anneye gulme hepsini bir araya sikistiriyor gecede 3 saate 2 saat bir emziriyorm gundus istedigi heran emdiriyorum hee bide inanilmaz parmak emmeleri artti
demetdemircioglu TiryakiAnne bencede erken ama bembeyaz bisey var esime de gosterdim o da dis diyo 🤦♀️ hormonlu mudur nedir 😂😂
Shr Merhaba benim kızım da 31 temmuz 23:56 doğumlu bizde de gülücükler var anne sütü sadece bende her istediğinde verdim doğduğundan beri bi saati Yok gündüz uyku bizde de yok gece uykumuz iyi 10 da yatar 1 de kalkar sonra 4-5 en son 8 30 da uyanırız hep kucakta olmak ister ki bunu biz yaptık 10 yıllık evliyim son 6 yılım 5 aşılama 1 tüp bebek denemesiyle geçti sonra kendiliğinden oldu diye çok kıymetli bide kayınvalideler yanımızda ve ailenin ilk kız torunu 🙂🙈 anası gibi çok konuşuyor ilgi delisi çındıraklara bayılıyor ve uykusunda inanılmaz sıçrıyor beni de bu üzüyor 😢