Oğlum 6 ay 21 günlük 2 buçuk aylıkken meme reddi başladı az kilo alınca biberonla mama verelim dedik biberon ve mama reddi oldu. Zorla 5 ay 10 gün olduk ek gıdaya başladık şimdi de ek gıda reddi başladı. Ağzını açmıyor çin herşeyi yapıyor zorla azına versek geri çıkarıyor lütfen bir çözüm bir destek artık kafayı yiyorum yavaştan 😭