Esoskirec sabah 8-8.30 gibi uyanıyoruz. İrmikli-bebe bisküvili, irmikli-yumurtalı-pekmezli, avokado-muzlu, hurmalı-bebe bisküvili muhallebi hazırlıyorum her gün değişiyor muhallebisi soğurken eline kibrit kutusu kadar peynir veriyorum yarım yamalak onu yiyor. 9 gibi kahvaltımız bitmiş oluyor. 11 de ilk uykusuna yatıyor. 1 de uyanıyor. Makarna, sebzeli makarna ya da pilav yiyor yoğurtla. Ondan 1 saat sonra meyve ya da kavanoz sütlaç veya meyveli kavanoz mama veriyorum( kavanoz mamalara diş döneminde başladık yaklaşık 2 hafta oldu) saat 4 te ikinci uykusuna yatıyor. 5-5.30 gibi uyanıyor. O uyanmadan çorbasını hazırlıyorum 1 dilim tam buğday unlu ekmekle çorba içiyor yanında yoğurtta veriyorum yine bu öğünümüzü en geç 6 da yedirmiş oluyorum. Akşam 8.30 da hipp elmalı sütlü kaşık maması var ondna hazırlıyorum bazen içine yarım muz ekliyorum onu yiyor. 9.30 da da gece uykusuna yatıyor. Sabah kahvaltıdan sonra 1 çay kaşığı efa liquid balık yağı veriyorum( bunu da 1 haftadır kullanıyoruz) gün içinde biz yemek yerken denk gelirse ekmek yemek istiyor ya da yediklerimizden isterse az az veriyorum.