[silindi] Hanımlar, tıp fakültesinde hangi hocayı tercih ediyorsunuz? Şimdiye kadar kontrollere hep polikliniğe götürdüm. Ama artık prof. doktora götürmek istiyorum. Tek bir doktoru olsun Rüzgartoşun. Varsa beğendiniz doktorlar alırım bir dal öneri 😘
Burcualp06 [silindi] bnde oğlumu Ankara tıp fakültesine polikliniğine götürüyorum ama özel kısmı hakkında bilgim yok
mobesebesir [silindi] bizde ankara üniversitesi cebeci çocuk hastanesine gidiyoruz ama nöroloji kardiyoloji gastroenteroloji vs. Bu bölümlerin doktorları çok iyi ama genel polikliniğin doktorunu beğenmedim yada iletişim kuramadik
[silindi] Burcualp06 5 ay olana kadar poliklinik doktorları gördü. 3 aya kadar hep aynı doktordu sonra değiştiler. Her biri farklı konuşuyor. Tek doktor görsün istiyorum. Siteden baktım 4 5 doktor ismi var. Hangisi iyi acaba bilemedim.
[silindi] mobesebesir Ya aslında bir iki tane var sarılık olduğu dönem çok gidiyordum. İyi ilgilenmişlerdi. Ama son 2 aydır çok değişiyor doktorlar. Sabit doktor olsun istedim. Ama kim iyi bilemedim bende.
Burcualp06 [silindi] oğlum 1 yaşında 6 aylık olana kadar nerdeyse aynı doktorlarla karşılaştık genel polikliniğine 2 numarali odaya götürüyorum odayı mümkün oldukça değiştirmedim hiç şansına gittiğimizde ilgili olanlara denk geldim
mobesebesir [silindi] akademik yerleşke de ki proflar iyi igiliniyo ücretli olduğu için sanırım 3 kere gittik
[silindi] Burcualp06 Bende hep 2 numarayı tercih ediyorum. En son gittiğimde farklı bir doktor vardı. Yorumlarını hiç beğenmedim nedense. Birde ek gıda dönemi başlayacak. Kan alınacak. Tek doktor görüp onunla devam etsin istedim. Bakalım son kez polikliniğe götürücem 6da profa başlamayı düşünüyorum bende.
Burcualp06 [silindi] anladım umarım iyi birisini bulursunuz ek gıda dönemine gectigimizdede 3 gün kuralını uyguladım önce sebze yoğurt ve sonra meyve olarak devam ettim denemiş olduğum sebzelerle çorba yapmıştım öyle yönlendirmişlerdi beni
[silindi] mobesebesir Evet evet bende sırf bu yüzden istiyorum, ücretleri hakkında bilginiz var mı peki?
mobesebesir [silindi] 1 sene de önce 250 di şimdi 1000 olmuştur geçen hacettepeden Bi proftan sorduk 1600 dedi
[silindi] Burcualp06 Ben yavaş yavaş tadımlara başladım canım. Sadece mama ile besleniyor ve bu aralar mama reddi var. Sağlık ocağı doktoru yavaş yavaş başla dedi. Teşekkür ederim bu arada 🌼