Merhaba benim de kızımın baş çevresi hepalt sınırın altından gitti 2 aylıkken mikrosefali deyip korkuttular. Çocuk nöroloji klinigine gittik oradaki doktor yapısal aileye çekmiş hiçbir sıkıntısı yok siz evde takıp edeceksiniz oturabilir mu, göz teması kuruyor mu, ayına göre gelişim görevlerini yapabiliyor mu diye bakacaksınız demişti. Hala persentile göre küçük ama hiçbir sorun yok çok şükür.