Merhaba annelerim doktora niye götürmüyorsun burası hastane mi diye yargılamayın Antalya da yaşıyorum gündüzleri hava aşırı derecede sıcak ve çıktığım an ben bile kötü oluyorsam çocuğumun suyu çıkar bu sıcakta. İlk başta sorayım daha önce yaşayan varsa bilgilendirsin zaten yine de gideceğim doktora ilk başta sıcaktan dolayı özellikle ayağı ateş gibi olduğunu düşündüm klima çalıştırıyorum iyiye dönüyor ama yinede bi sıcaklık var ayağında sizce nedir? Normalde olmuyordu böyle işte Antalya ha ne zaman yaz geldi o zaman başladı ama kafam sıcaktan çok işte hasta mı acaba ya da neden böyle bu kadar diyor bugün ölçüm sadece ayağı 38.1 çıktı sizce nedendir? 8 ayligiz bu arada 8 ay 17 günlük