Merhaba güzel anneler oğlumla ilgili bişey danışmak istiyorum suan 14 aylik ve gastroenteroloji ye takipliyiz süt alerjik ve yedigi ek gidalar sınırlı diş cikarma sureci ayriyetten cok fazla yordu bir kac aydir doktora da sordum ama aklima takıldı yasayanlariniz vardir diye her mama veya bisey yediginden sonra büyük abdestini yapiyor ama istisnasiz hep böyle bana mi acayip geliyot gunde bazen iki üç dört de olabiliyor doktora sordum normal sindirim sistemi iyi çalışıyor demekki ama rengine kivamina dikkat et dedi ne zaman bisey yese hemen başlıyor diyorum hocam yedigi hic icinde kalmiyor ki hemen yedigi dakikf alttan yapiyor bana mi garip geldi ilk bebegim tecrübesiz oldugumdan mi bilmiyorum cok aklıma takılıyor