Kızlar ya 1 bucuk aylık bir bebeğim var. Evde kuzu gibi normal bebek gibi gazı gelince ağlar acıkınca ağlar altı pis olur ağlar. Bunlar normal bebek hareketleri. Ama bebeğimle bir yere oturmaya gittiğimde asla durmuyor sanki hiç açlıktan oluyormuş gibi ağlıyor emziriyorum agiliyor. Neden olur sütüm mu yetmiyor acaba ama sadece dışarda böyle olunca kafam karışıyor 😭 derdinin ne olduğunu da çözemiyorum dışarı ciktigimizda