Merhaba kızlar 40 günü geçti doğum yapalı ama bu aralar uykuya dalma sorunu yaşıyorum. Ha uyandı uyanacak diye düşüne düşüne ben bebek uyurken uyuyamaz oldum. Artık çıldıracak noktaya geldim ve evde zombi gibi geziyorum. Benim gibi bu sorunu psikolojik olarak yaşayan var mı? Akıl verin allahaşkına ne yapayım midem bulanıyor artık ve gücüm yok yani bir şey yapmaya uykusuzluktan. Bebek uzun süreli uyusa dahi uyuyamıyorum. 😭😭😭